2009-12-01

ASH...

Joulukuun Oliviaa lueskellessani spottasin Ash:in korkkarini sieltä. Tästä tulikin mieleeni, että joskus lehtiä selaillessa näkee kivoja juttuja, joita itsekin haluaisi, mutta useasti tavarat eivät ole tulleet kauppoihin. Lehtien numerothan tehdään valmiiksi hyvissä ajoin ja stylistit haalivat kuvauksiin kappaleita useasti PR toimistoista, joissa esillä on jo seuraavan kauden tavaroita. Tällöin lukijalle tulee kauhea homma etsiä lehdessä näkyneitä kivoja juttuja. Ainahan voi tiedustella (sen takia tällainen osio on olemassa), mutta siihenkin kuluu aikaa ja energiaa. Sen vuoksi mieleeni nousikin tämä epäkohta, että lehdissäkin voisi olla esillä, mistä mallistosta kyseinen kappale on, ja koska tämä mallisto kauppoihin ilmaantuu. Terv. nimim. juuri käytin valtavasti aikaa etsiessäni by Malene Birgerin vyötä, joka näkyi Ruotsin Ellessä...









Browsing through Olivia (December) I noticed my Ash heels there. They were in a section which gave advice to update your style. This section was based on another source: What you wear can change your life by Woodall and Constantine.

Well, anyways... From time to time some items catch your eye in a magazine. Personally, I get a bit annoyed by the articles that are not accessible (i.e. clothes that are on sale only after half a year...since lots of clothes are from a collection to be in stores only later, even though they are accessible for the stylists) or that it is not said when they will be in stores. Of course it is possible to call and ask for the information but it takes time and energy. If the knowledge is available, why isn't it on the magazine?? Or why are there pieces that cannot be bought in Finland? If the purpose of PR agencies is to get more media space for the items they are representing, isn't this a big issue? I am just asking...since I just spent loads of time in search of a by Malene Birger belt that I spotted in the Swedish Elle.

No comments:

Post a Comment